Stim cat de important este ca orice problema de service sa fie rezolvata rapid. Prin formularul online, sesizarea ta este înregistrată corect, complet și trasabil, ajunge direct la departamentul de service, reducând timpii de procesare și asigurând un răspuns mai prompt decât prin apel telefonic.
✒ Completeaza Formularul Service online aici.
Program primire solicitari: 24/7
In cazul in care care, rezolvarea problemei semnalate presupune expedierea in vederea preluarii produsului in service, atunci te rugam sa tii cont de urmatoarele aspecte pentru a evita orice neplaceri ulterioare:
Expeditorul este singurul care poate asigura un ambalaj corespunzător pentru transport si utilizarea materialelor de amortizare adecvate, intrucat atat Intax Trading cat si orice alta unitate de service autorizata nu răspunde de eventualele prejudicii directe aduse produsului sau indirecte, ca urmare a transportului și/sau a ambalarii necorespunzatoare, de aceea orice raclamatie ulterioara in ceea ce priveste acest aspect nu poate fi luata in considerare.
De asemenea, mentionam ca toate firmele de curierat sunt foarte stricte in a-si asuma raspunderea pentru cele exemplificate mai sus, de aceea va recomandam sa consultati termenii si conditiile firmei de curierat selectate in ceea ce privește ambalajul considerat ca fiind "corespunzator".
Va multumim anticipat pentru intelegere si colaborare!